...2009...hmm...

Semmi valtozas vegul is:). Ismet nem irtam mar eleg reg, de idom sem volt ra, na meg eszembe sem jutott!:) Decemberen folyamatosan koncerteztem, mellette meg a Feszekben is diszkoztam, kozben betegeskedtem is... szoval volt dolgom eleg :)

A karacsony eleg jol lezajlott nem volt bagy rohangalas, inkabb csaladias nyugodt unneples volt. Mondjuk 23an a szuletesnapomon voltunk kb 150en es paradesan szorakoztunk de ennek ellenere en masnap felkeltem es delben elmentem futni. Delutan fadiszites majd este Edesanyameknal karacsonyoztunk majd vissza es ejfel korul megjott a Mester TOmi es a Hugi. Iden ennyien voltunk csak a szokasos karacsonyunkon, mert a Csomor Atti bezarta magat a lakasba:) a LEvi lebetegedett a Zizi meg mar evek ota vagy nincs itthon vagy gyorben tolti a karacsonyt... de igy is szep volt.. kis forraltbor, kis ajandekozas, kis tasasjatek majd hazamentek :) 25en egesznapos pihenes 26an kis futas majd a Kriszta szulei jottek latogatoba es egyutt ebedelt naunk az egesz csalad: A Kriszta apukaja, anyukaja, az en anyukam, anyukam ferje, az apukam(anyam elso ferje, a mostani a harmadik:D) a hugom(feltestverem, apam masodik hazassagabol), a nagymamam(apam anyukaja), a hugom pasija, a Kriszta occse, az o baratnoje valamint a Kriszta es en.... mindezt nalunk az etkezoben lebonyolitva:):) ..este NNyergesujfalun volt koncertem, elvittuk oda a Kriszta szuleit is, mert meg sosem voltak koncertemen. Masnapra sikerult lebetegedjek szoval le kellett mondjam a mindennapi Feszek bulikat es az aznapi Jam Pubot is sajnos... 30ig nem mozdultam ki... aznap is csak ovatosan... na jo ez nem igaz, semmi ovatossag december 30!!!! Fortuna Gold! ...ez hosszabb beszamolo lenne, a lenyeg hogy fel 7re mar otthon voltam reggel:) ebredes utan kis szaladas mert fo az egeszseg majd este Alcatraz koncert utana Feszek koncert majd diszkozas reggel 8ig....

BUEK....

az eve eleji futassal rendesek voltak a tobbiek mert megvartak ig felkelek, igy 2kor tudtunk a Szigeten talalkozni..jol is esett a futas is:)

...januar 6an megmutottek... haaat... nem tudtam, hogy ennyire fajni fog, de most mar ugy nez ki tulelem... leszedtek a maradek boromet, ami ugye nem volt keves miutan alig tobb mint egy ev alatt 90kg-ot fogytam:) 

mar harmadik napja itthon vagyok, meg csovek lognak belolem de ma mar setaltam kint kb 1km-t.. nem nagy tav de csak felhozom magam..vegul is lesz egy ket verseny tavasszal muszaj lesz.. es hat ugye novemberben NY Marathon arra is keszulni kell... na meg be is kellene kerulni vegre:)

...ki tudja mikor de.... VISSZATEREK :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr62869072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása