zsolababe 2008.07.23. 10:23

Lenny Kravitz

 ...haaaaat szooooval....

egyreszrol kellemes csalodas volt mert az eddig latott koncerfelvetelei alapjan nem ezt vartam.... a csavo rendesen jol enekelt, mint a lemezein, a zenekar nagyon jol jatszott, a hangositas remek volt, a kezdes zsenialis.... es ennyi....

Nem voltak kivetitok ergo semmit sem lattam abbol, ami a szinpadon tortent. Nem voltak hatterkepek sem es semmi, amit szinpadi shownak nevezhettem volna. Egy nagy klubkoncert volt az egesz de mivel a konferalasai sem voltak a helyzet magaslatan es valamikor perc hosszusagu szunetek is voltak a dalok kozott innentol meg klubkoncertnek is uncsi lett volna. Az, hogy jol jatszottak az szerintem ezen a szinten mar minimum de nem fogok pusztan attol elesni, hogy a szinpadon az ott a Lenny Kravitz. Ezt CDrol is meghallgathattam volna ezert nem kellett volna elmenjek oda... arrol nem is beszelve, hogy a 8ra meghirdetett oncert fel10kor meg nem kezdodott el es akkor mar nagyon ideges voltam... ja el is felejtettem fel 11kor eljottunk mert mar untuk a koncertet es nagyon sokan igy tettek meg rajtunk kivul.:)

...most jott az info: a koncert ejfelig tartott... huh jo hogy nem maradtunk, az ereimet felvagtam volna :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr67581333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.23. 17:52:17

Zsola drága, a koncert mindig előzenekarral kezdődik, a 8 óra ezt jelezte, nem Kravitzet. Ő 9-re volt hivatalos. És örülhettünk, hogy csak félórás késéssel jött, mert Madonna pl. 2 órát is megenged magának... Én viszonylag elöl álltam és ISTENI volt, hidd el!!!!

zsolababe 2008.07.23. 18:50:54

Amikor elozenekar van egy koncerten azt altalaban feltuntetik a jegyen..azt is, hogy kik azok.. itt ez nem tortent meg :).. es hat ha viszonylag elol allsz az azert mas de en nem szeretem a tomeget ezert ultem es egy koncerten elvartam volna, hogy lassam is a szinpadot ...17evvel ezelott a Nepstadionban Hungaria koncerten voltam... kivetitok, szinpadi show, tancosok, profi musor.. es ok magyarok hallo!!! azert ennyit el lehet varni egy vilagsztartol ugy gondolom:)

zsolababe 2008.07.23. 18:54:13

..ja most hivott fel a Pely Barna, hogy zsenialis volt a koncert(o nagy Kravitz rajongo) es, hogy ez allt a legkozelebb ahhoz, ahogy en nyomom a koncerteket... hmmm.. azert ez jol esik meg ha le is fikaztam a koncertet...mert sajnos azert nem vagyok olyan jo mint a Lenny Kravitz pedig nagy rajongom vagyok:):)

2008.07.23. 19:25:12

Nekem pont az tetszett benne, hogy nem az effektekkel hatott, hanem... sajátmagával. Nekem ez az igazi, bár nem vagyok nagy koncertjáró, ezt is csak miatta kockáztattam meg. Egyébként én is utálom a tömeget, nem is tudtam, mire számíthatok - de azt kell, hogy mondjam, semmi gáz nem volt, elég kultúr volt a közönség, pedig mindenki tombolt mint állat. Ülni nem bírtam volna Kravitz zenére, az hótziher. Megnézem ma a Fókuszt, állítólag ott ugrálok, nézd meg te is :-)
süti beállítások módosítása