zsolababe 2008.07.23. 20:09

Nyar van nyar...

...remek ido volt ma is!:( Ahhoz kepest, hogy julius vege van, valahogy nem volt az a "szar" meleg:)

...miutan Hauser Zoli baratom baratnoje potom masfel oras kesessel erkezett meg hozzam, hogy atnyujtsak neki egy kisebb osszeget, ezzel keresztbevagta a napomat. Pedig azt terveztem, hogy reggel elmegyek futni ha jo ido van a szigetre ha rossz az edzoterembe.. hat ez nem sikerult. 11re mar a Katinal kellett legyek a Nagymezo utcaban, hogy megcsinalja a hajam mert mar lassan olyan volt, hogy ram kellett szolni, hogy vedd le a sapkad :)... azert legalabb oda, odaertem! A terv az volt, hogy a Tomival ebedelek a Liszten de mivel nem ert ra mert meg csak akkor kelt(!) :) ez a terv kutba esett, nem kulonben az, hogy rohanok vissza velencere wakeboardozni. A hideg nem zavar, vettem nagyon jo ruhakat hozza, de hat ugye esoben nem uzemel a palya:( Legalabb vegre tudtam a Krisztaval ebedelni egyet, ugyis reg csinaltunk ilyet. Ettem a Lurdyban a Bowling ettermeben(az egyetlen kajalda ott, ahol elfogadhato a kaja) majd utana, mivel meg mindig esett az eso elvittem a motort olajcserere es legszurocserere! Legalabb ezen is tul vagyok... mire leertem Velencere mar csak csepegett, akarcsak belolem a viz mert esoruha ide vagy oda, azert viharban motorozni nem olyan csodas :)

Megtartottam a nagybevasarlast, majd gondoltam meglepem a Krisztat egy kokuszgolyoval ill tobbel:) de mivel 10eve nem csinaltam kicsit hig lett szoval most a hutoben pihentetem hatha formazhato lesz. Ha nem akkor csak holnap lesz meglepi;)

Remelem holnap mar tenyleg tisztesseges nyari ido lesz, vagy legalabb olyan, hogy reggel futhassak es utana a hideg ellenere is mehessek vizisielni es wakeboardozni. Ma egesz nap nem sportoltam es bevallom hianyzik... egy evvel ezelott meg nem gondoltam volna, hogy a sport ennyire fontos szerepet tolt majd be az eletemben. Egyelore meg fontos es kihagyhatatlan mivel ha nem sportolok par napig siman felugrik ram 5kg anelkul, hogy komolyabbat zabalnek :(.. remelem ez azert majd jovore mar nem igy lesz!

most neztem az idojarasjelentest es hetvegen vegre jo ido lesz... termeszeteen szombaton koncertem van tehat fel kell mennem Pestre:( .. de hat vegul is en is penzbol elek es azert megiscsak jobb dolgom van mint azoknak, akik mindennap egy irodaban ulnek szoval nem panaszkodom... 

...mara ennyi:):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr7582349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása