zsolababe 2008.07.24. 13:54

Megasztar4

 ...huh, hol is kezdjem?!... szoval addig-addig unszoltak un. "baratok":), amig indultam, de azt is ugy, hogy mar egy szerkeszto hivott, hogy XY adta meg a szamomat es mar leadtak a nevezesemet!!!:) Ott alltam kezemben a telefonnal es azt mondtam ok. elmegyek a valogatasra pedig meg nem is dontottem el, hogy kell-e ez nekem. Mar ket fordulon tul vagyok de az elozonel ert egy kis meglepetes. Mivel ott mar zsuri is volt szembesultem azzal a tennyel, hogy az egyik legjobb baratom az egyik zsuritag. Jol eltitkoltuk egymas elol :) En nem mondtam neki, hogy indulok, mivel nem akartam a pro es kontra javaslatokat senkitol meghallgatni, neki meg titoktartas volt kerve es hat eleve nem tudta, hogy en leszek...szoval jol sikerult:) Ez egy kicsit megneheziti a dolgomat mert ha neki tetszik is, amit eppen enekeltem, ha masik kettonek nem, akkor nem vedhet majd meg mert azonnal rank sutik, hogy bunda ha kiderul, hogy ismerjuk egymast... marpedig ki fog... Eveken keresztul jott vendegkent a koncertjeimre enekelni, meg akkor is amikor egyaltalan nem allt mashol szinpadon, meg hat az o rajongoi jarnak az en koncertjeimre is szoval nem is akarjuk eltitkolni csak nem beszelunk rola :)... de az teny, hogy emiatt nem hogy elonyom lenne, hanem inkabb hatrany..de mindegy:)

Ami miatt nem voltam bizos benne, hogy akarom-e az az volt, hogy en nem akarok ismert lenni!! Tok jo eletem van. Csomo koncertem van, csinalok mellette is egy csomo mindent, nem vagyok szegeny(mondjuk gazdag sem:-) ) es jol erzem magam igy! Egyreszt Magyarorszagon egy olyannak nyerni, aki valamilyen formaban nem hatranyos helyzetu, tehat nem "megsajnalhato" az szinte lehetetlen, masreszt meg ha netan ismert leszek, csomo tevekenysegemet nem folytathatom mert ott mar nem mehetek el egy targyalasra hogy XY vagyok mert egybol en leszek a Zsola az a megasztaros srac :) szoval nagy csomo penzt nem fogok megkeresni es nem biztos, hogy annyival tobb koncertem lesz a musor miatt. A masik igen fontos dolog pedig, hogy semmi kedvem ahhoz, hogy tolom a bevasarlokocsimat a Tescoban mondjuk es veregetik ismeretlenek a vallam, meg odajonnek hozzam barhol is es nekem illik ugy csinalnom mintha ez nem lenne terhes kulonben bunkonak gondolnak. Egesz eletemben azert kuzdottem, hogy NE ERDEKELJEN, MASOK MIT GONDOLNAK ROLAM!!! Na ez a musorral megszunik, hiszen az ismertsegbol kell eljek... na meg remelem abbol, hogy jo vagyok a szinpadon:)

A musor miatt pl nem tudok oktober novemberben Amerikaban tartozkodni, ahogy szoktam mert hat ugye TVmusor es elo, tehat itt kell lennem:( talan 10-12 napra tudok elmenni szeptemberben, ami ugye semmire nem lesz eleg, plane, hogy azert van egy-ket dolgom is kint. Nna mindegy, legfeljebb bevasarolok magamnak ruhakat egesz telre es akkor ez le van tudva.:) ..sooot elore megveszem a jovo nyari cuccaimat a wakeboardozashoz, a vizisieleshez es a biciklizeshez is! Arrol nem is beszelve, hogy a teli futocuccaim nagyok ram es hat ugye a margitszigeti futasokat telen nem hagynam ki semmiert sem, de megfazni sem szeretnek:)

A lenyeg, hogy most majd jol kiderul, hogy amit a klubokban es rendezvenyeken imadnak az emberek es a zeneszek is kozonseg is egyarant elismer, az atjon-e a TV-n keresztul, avagy sem:) es elegendo lesz-e ahhoz, hogy feledtessem a magyarokkal, hogy nem vagyok szegeny es boldog is vagyok es jol is erzem magam a boromben, ami miatt elvileg engem utalni kell!:):)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr86583471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.24. 17:43:45

Huhúúúúúú, futsz is! Két jópont! Amcsiban merre szoktál menni? ÉS: Pesten merre szoksz föllépni? ÉS: milyen stílusú a zenéd?

zsolababe 2008.07.24. 21:16:05

na jo ennyi kerdest egyszerre:) Nyban van a fohadiszallas de altalaban Florida a vegcel mert hat a napfeny a legfontosabb:) Osztol pedig nem tudom, hogy a TV2 mennyi fellepest fog engedni ezen meg biztos lesz harc(tobbek kozott ezen is mulik, hogy alairom e a szerzodest) de minden honap utolso szombatjan az Alcatraz nevu klubban jatszunk.. ez kvazi a klubunk szoval szeptemberben meg biztos lesz koncert ott:) egyebkent funk, soul, rock... en inkabb ugy hivom funk&roll:) (mellesleg Lenny Kravitzot is jatszunk):)

2008.07.28. 21:14:27

Nyajau, de hogyhogy mnden évben kiutazol? Lakik ott valakid? Alcatrazt ismerem, sőt szeretem! Ha majd le tudom passzolni a kölköt, csokorba gyűjtöm a legjobb barátnőmet (akivel Lennyt is megnéztük), oszt leviszem vacsizni oda, úgy is jövök neki egy szülinapi vacsival. Még az is lehet, hogy táncra perdülünk a zenétekre...?

zsolababe 2008.07.29. 08:17:34

Lakik egy baratom NYban de szinte mindenhol vannak ismerosok... az elmult evekben szinte ugyanannyit idot toltottem kulfoldon mint Magyarorszagon igy meg itthon is szerettem lenni:):) az Alcatraza nyugodtan gyertek az ottani bulikat szeretni fogjatok:)

2008.07.29. 09:09:02

Hahaaa, mosmá tudom, ki vagy, lecsekkoltalak a neten, mi több, van mosmá 1-2 zeném is tőletek. Klassz, hogy az Unbelievable-t is feldolgoztátok, az a banda nagyon eltűnt, pedig én imádtam őket!!! A zenével mászkálsz külfölfre, vagy csak úgy, "turistaként"?

zsolababe 2008.07.29. 15:33:16

is-is :)
a dalok egyebkent, amit hallottal azok meg egy 2002es koncert szoval azota kicsit mas lett a dolog de ha az tetszik, akkor most meg jobban tetszene... egyebkent egy heten belul vegre megujul honlapunk mert kb 2eve nem nyultam hozza de most mar aktualis ugy gondolom :)

2008.07.29. 16:04:51

Biztos tetszik, mert szeretem ezt a stílust... illetve ma már csakis ezt a stílust szeretem. Régen azért le-lecsúszott 1-1 Scooter vagy Britney, vagy az aktuális sikerzene, mindenevő voltam. Ma már annyira nincs időm kifejezetten zenét hallgatni, hogy amikor van, akkor csakis a delikátokat hallgatom... Na, akkor majd ellátogatok az oldalatokra egy hét múlva is :-)

menedzser23 (törölt) 2008.09.04. 22:43:23

Turistaként "magyarban"...ismerős a téma. Tetszik a blogod, de elvileg egy szót sem szabadna mondanod, tudod, a szerződés...abban ilyesmik is vannak ugye. Egyébként teljesen igazad van.
süti beállítások módosítása