zsolababe 2008.08.26. 07:56

Vegre

 ...vegre van internet, kabel tv ....eeeees.... butorok:) a velencei hazban! :)

Eltelt ismet 11nap anelkul, hogy irtam volna ide, de ezt mar az elejen tudtam, hogy nem lesz kedvem mindennap irogatni. Plane, akkor nem, amikor ugyanazt a napot elem meg mindennap. Mint Bill Murray a Groundhog day cimu filmben :) Csak nekem olyan mintha a legjobb napom ismetlodne, azert nem unom meg :)

Vegre az osszes butor megerkezett az uj hazba es tegnap mar bekotottek a netet is szoval nem kell a szar mobil nettel bajlodnom. Tegnapelott fent voltunk Pesten mert egy baratomnak volt eskuvoje es a haz elott allo kocsimrol kiderult, hogy valami barbar letepte a merci jelet. A sotetseg netovabbja... ki is lehetett volna siman venni, de anyira suttyo volt, hogy nem talalta meg a modjat. Inkabb letorte.... Elegem is lett, bebikaztam a kocsit(mivel egesz nyaron nem hasznaltam) es lehoztam Velencere es elhataroztam, hogy vissza sem viszem tobbet. NEM AKAROK SOHA TOBBET BUDAPESTEN LAKNI!!!!! A legundoritobb varosok egyike a vilagon. Nem lehet kozlekedni, az emberek parasztok egymassal szemben es a kornyezetukkel szemben is, valamint nem mosolyog senki. Ez idegesit a legjobban.. itt a Velencei-to partjan mindenki mosolyog, az emberek kedvesek es ha nagyon muszaj, 20 perc alatt a varosban vagyok.... szoval dobtam Budapestet :)

Szeptember 11en megyunk Ny-ba es Vegasba, addig mindennap csuszok meg, amig lehet. Elvileg oktoberig lesz palya, majd hosszu neopren ruhaban fogok csuszni, hogy ne fazzak... zsenialis dolog ez... mindennap csuszom mindennel, hogy ne unjam meg. Vizisi, wakeboard, wakeskate es knieboard. Nagyon komoly, egesz nyaron nem voltam edzoteremben es megis izmos vagyok:) telen nem tudom mi lesz.. remelem nem fogok hizni, mert az szinte biztos, hgy nem fogok tudni napi 6-7orat sportolni.... mindegy is, valami majd csak lesz :)

...huh es majd elfelejtettem szeptember 26-tol ismet en csinalom a Feszek klubot es ha minden jol megy, akkor sikerul ugy atalakittatni, hogy normalisan nezzen ki es megprobalom az embereket megszurni, hogy normalisan oltozott normalis emberek jarjanak majd oda.26-an Penteken ugy nyitunk, hogy koncertezem fel 1 fele a zenekarral es utana diszko csak es kizarolag jo zenekkel!

...vegezetul pedig a legfontosabb szeptember27 Szombat ALCATRAZ EVADNYITO KONCERT ZSOLA&VAD ORCHIDEAK!!!!! :):)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr23633241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása