zsolababe 2008.08.06. 15:02

Megasztar4 II.

 ...a dillemma megoldodott:)

miutan mar par fordulon tuljutottam sajnos nem lehetett tovabb huzni es ala kellett volna irnom a TV2vel a szerzodest.... haaaat... rosszabb volt mint, amire szamitottam:)! Nem csak idointervallumban 2012. dec.31.!!! de kottotsegben is. Viszont nem hajlottak a savos megoldasra. En azt javasoltam, hogy ha benne leszek az elso 5ben akkor termeszetesen jar nekik a penz a fellepeseimbol, nem megyek konkurens csatornahoz promozni sem az anyagomat, ok dontenek a lemezem kiadasarol stb.stb... ha viszont csak az elso 10ben, akkor nem ennyi ideig es eggyel jobb feltetelekkkel ha pedig az elso adasok valamelyikeben kiesnek, akkor termeszetesen nem  kothetnek hiszen nem nyujtottak meg semmit nekem. Hat ebbe nem mentek bele:( Pedig azert belegondolhattak volna, hogy nekem most van kb heti 2-3 koncertem nem otthon ulok es alig varom, hogy felfedezzenek es ha kiesek egy adas utan, akkor ugyebar a kutya sem fog ram emlekezni egy ev mulva es en meg mindig nem mehetek el az RTL reggelibe pl promozni az anyagomat(ami mellesleg10x nezettebbb a TV2 reggeli musoranal) csak azert mert egyszer szerepeltem egy adasukban. Arrol nem is beszelve, hogy azokbol a fellepesekbol ne reszesedjenek es ne rendelkezzenek felettuk, amikert en dolgoztam meg eleg kemenyen, hogy legyenek. Szoval emelt fovel legalabb kisetaltam tegnapelott a Thalia szinhazbol es ugy erzem jol dontottem. Ezentul sem fognak ismerni az utcan, ezentul is lesz eleg sok koncertem es visszater a nyugodt eletem. Meg az a dillemma is megszunt, hogy ha jo eredmenyt erek el akkor azt mondjak bunda volt mert a ismerem a zsurit meg a producereket meg a szerkesztoket meg mindenkit :)

...tehat osszegezve ismet minden a regi... a rock&roll orok es a szorakozas mindenekfelett!!! amen:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr58603622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.08.08. 08:58:22

Jól döntöttél! Én is ezt tettem volna a helyedben. Ne sajnáld, más úton leszel te végül megasztár :-)

puff 2008.08.21. 15:34:29

Én valószínüleg miattad nem jutottam jó csapatba zsolababe, mert az utolsó pillanatban elvették a sorszámomat, mondván, valaki úgy döntött, nem írja alá a szerződést.Ennek az lett az eredménye, h olyan 3-asba kerültem, amiben volt egy másik szuper ember is, és mivel ő fiú volt, és azokból kevés volt a jó, megmondták, h más alapján kettőnk közt nem bírnak dönteni, így én estem ki:(
Mindegy.Én akkor is énekelni fogok és fel
is fogok lépni, mert semmit sem nyújtanak, és nincs jogukban megtiltani semmit.

zsolababe 2008.08.21. 23:00:58

Kedves Puff:) Ne haragudj, nem akartam ezzel senkinek rosszat (de magamnak sem:-D) en valoszinuleg tovabbjutottam volna es mivel en is hallottam, hogy foleg lanyokbol voltak jok valoszinuleg eleg sokaig el is jutok... de igy lattam helyesnek es nem is banom... azt meg nem tudhatod, hogy rosszabbakkal raktak volna-e ossze ha alairom.. szoval... de igazad van zeneljel is tovabbra is ne torodj senkivel
süti beállítások módosítása