zsolababe 2008.12.02. 20:27

...reg nem voltam

 ...szoval eltelt ismet nem keves nap, sot honap, amiota nem irtam de hat nem jutottam el idaig:)

ismet Amerikaban voltam, lemotoroztunk egy baratommal New Yorkbol Floridaba, hogy otthagyjuk telre a motorokat. Mellekesen megjegyeznem, hogy az egesz ut alatt csak egyszer voltam letartoztatva, ami a Personal Best:)) Mondjuk ez a valasztasok masnapjan volt es belegondoltam milyen lehetett a feka rendornek meglatni egy szokehaju feher gyereket egy new york-i rendszamu Harley-n bukosisak nelkul motorozni Giorgiaban:))). Ez a dolgok olyan merteku fokozasa, ami feler azzal, mintha itthon egy skin head meglatna egy arab szarmazasu kinait, ahogy a roma baratnojevel kozosen heberul tanulnak!!!! :))))) ...azert sikerult megusznom! :)))

nem mellesleg kozben felkeszultem(10 nap alatt:D) a Balaton Felmaratonra is Floridaban es kesobb New Yorkban. Nagyon jo volt ott futni. Miota hazajottem zajlik az elet, koncertezem eleg sokat probalunk a zenekarral, irom a dalokat es kozben neha segitek egy kis regi Fortunas megmozdulas reszleteiben ...de azert ez nem veszi el a napjaimat :) 

...ja es kozben futok is azert!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr70800380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása