zsolababe 2008.07.16. 09:06

Start

...in medias res...

Valamiert kedvet kaptam hirtelen, ahhoz az igen egyszeru dologhoz, amit tobbszazezer ember mar hosszu evek ota muvel, hogy tudniillik blogol... Vagy akar evszazadok ota mukodik naploiras formajaban... csak hat ugye azt nem osztod meg senkivel :) ... mondjuk nem tudo milyen alapon kattintana barki is az en blogomra es nem tudom azt sem mennyire nyiltan fogom naploszeruen leirni a dolgokat (talan pont ezert :) ) de ha masert nem legalabb kiprobalom van-e kedvem akar mindennap irogatni a computeren, ahelyett, hogy szepen vizisielnek vagy a parton napoznek :)

Egyenlore a nyar zsenialisan alakul. Valami miatt iden sokkal tobb koncertunk van nyaron mint amennyi ebben az idoszakban szokott lenni egy klubzenekarnak szoval kell rohangaljak de hat ugye megeri :)... Lekoltoztunk Velencere es hat ez eletem lgjobb dontesenek bizonyult... Egesz nap vizisielek, biciklizem, uszkalok, napozom a kertben vagy a parton, fozocskezek szoval... minden Vilagszam!!! Most jopar napig Pesten voltam mert az ido isz szar volt meg hat ez a Megasztar hulyeseg... nah errol szerintem majd meg fogok irni de most eppen meguntam szoval ...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr25570481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.07.24. 13:14:20

Én Lenny Kravitz-alapon kattintottam ide :-) Majd jól olvaslak és néha kommentelek is, ha nem bánod :-)

zsolababe 2008.07.24. 13:35:07

nem banom:) ...mivel nem reklamozom, hogy irogatok hulyesegeket valoszinuleg te leszel az egyetlen olvaso szoval... :)

2008.07.24. 17:39:16

Á, szerintem biztos lesz más is, aki a tag-jeid alapján rád talál, ahogy én is. Én szívesen olvaslak, úgyhogy megyek is, nézem a legújabbadat :-)
süti beállítások módosítása