zsolababe 2008.07.25. 18:01

Wakeboard

...szoval elkapott engem is ez a hulyeseg:)

Eddig vizisieltem, csak mar kicsit uncsi volt korbe korbe menni es masfel hettel ezelott ugy dontottem kiprobalom a wakeboardot... hat persze, hogy sikerult vele mennem es annyira megszerettem, hogy ket nap utan vettem sajat boardot kotessel, meg minden szart es hat folyamatosan mentem. Het elejen mar tudtam 180fokban forgatni a deszkat es hat ma vegre ugy dontottem veszek egy bukosisakot is es irany a kicker. Gondoltam kezdetnek jo lesz:) A negyedik probalkozasra mar nem estem el amikor foldet ill. vizet ertem:) nna ebbol az lett, hogy egesz nap le sem jottem a palyarol es egyre nagyobbakat ugrottam. Szoval most hulla faradt vagyok 1,2kg al kevesebb vagyok mint reggel mert elfelejtettem enni meg inni, faj mindenem, de buszke vagyok magamra:) ..es azt hiszem ez fontos dolog:) ismet egy sport amire ra lehet kattanni. Igy voltam a futassal, a biciklizessel, a vizisivel, a motorozassal... lehet, hogy en csak szivvel-lelekkel tudok csinalni barmit is... hmm... azert ez jo hir :)

...mara legyen eleg ennyi, mert ugy sincs ertelmes megosztando gondolatom az ontomjenezesen kivul, amit magamban is tudok :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr97585617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása