zsolababe 2008.09.28. 21:42

Ujra itthon :)

...szoval eleg reg nem irtam, de mentsegemre szoljon, hogy el voltam foglalva. Vegre egy csomo dolog keresztbevagta az egesz napos lazas ucsorgesemet:)

Eloszor is ugye elutaztunk... par nap New York... haaaat eleg kemeny volt. 3napunk volt ra, hogy megvegyuk a teljes oszi-teli ruhatarunkat, hacsak nem akartuk a pihenes tobbi reszet is shoppingolassal tolteni. Marpedig nem akartuk. Azert sikerult mindent megvegyunk:) utana atrepultunk Vegasba, ahol a konkret semmitteves eleg faraszto feladatait vegeztuk el :) Reggel felkeltem elmentem futni, utana felkeltettem a Krisztat is majd irany a medence, napozas, uszkalas, koktelozas... ez gyakorlatilag a napi rutinfeladat volt:) Delutan 2ig tartott mert nem akartunk szarra egni sem meg hat azert eleg sok dolgot akartunk megnezni, mivel o meg soha nem volt Las Vegasban. Mondanom sem kell, hogy nem tudtunk mindent megnezni de hat ahhoz egy elet is keves :) Meg en sem lattam mindent, pedig hat ugye nem kevesszer jartam mar ott. Neztunk showkat voltunk a sivatagban, Arizona 66os ut, Hoover Dam stb... utana vissza Ny, ahol meg egy kicsit pihentunk vasarolgattunk... szoval jol sikerult.

Miutan hazajottunk ujraindult a szokasos oszi eletem, proba a zenekarral, koncertek ilyesmi:)...

Ma vegre vizisieltem egy kicsit bar a viz hideg volt, de vettem eleg jo hosszuruhat szoval elveztem nagyon... a lenyeg: Ujrakezdodott a szezon, az Alcatraz evadnyito koncerunk ismet jol sikerult es elkezdtem a Feszek klubban a pentek-szombatokat megcsinalni... mara ennyit, aludjatok jol, almodjatok szepeket!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsola.blog.hu/api/trackback/id/tr8686290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása